۱۴۰۳ خرداد ۱۵, سه‌شنبه

خامنه ای چگونه آچمز بحران‌های داخلی و جهانی شده است؟


مرگ ابراهیم رییسی بعنوان آخرین برگ بقای خامنه ای این روزها به بدترین صورت بحران درونی و بین‌المللی رژیم را تشدید کرده است. خامنه ای که تصور می‌کرد با« دولت جوان حزب‌اللهی» می تواند حداقل در مقابل قیام سد ببندد، اکنون آچمز شرایطی شده است که خود در به وجود آوردن آن نقش اصلی را داشت:

۱. خامنه‌ای در باتلاق جنگی گرفتار شده است که خودش در غزه راه انداخته است. در چنین شرایطی با استفاده از مهره‌های شناخته شده به دنبال بازار گرمی در نمایش انتخابات ریاست جمهوری بعد از مرگ رییسی است.

۲. طی روزهای اخیر در حالی که بحران های داخلی و شروع اقدامات مربوط به نمایش انتخاباتی رژیم بیداد میکند ؛ در صحنه جهانی نیز خامنه ای با چند ضربه جانانه روبرو شده است که نشان دهنده انزوای وی هم در صحنه داخلی و هم در صحنه بین‌المللی است.

خامنه ای در مسیر انتخاب های سخت

۳. طی دو روز گذشته ؛ دو کشور به ورزشکاران رژیم حاکم بر ایران ویزا نداده و آن‌ها را از شرکت در مسابقات بین‌المللی محروم کردند. اولی مراکش بود که روز ۱۰ خرداد تیم کاراته رژیم را به مراکش راه نداد! دومی فرانسه بود که روز ۱۱ خرداد به تیم پاراشنای رژیم ویزا نداد. در همین زمینه ؛ عربستان سعودی نیز چند روز پیش تیم‌های خبرنگاری رژیم را از کشورش اخراج کرد.

۴.این نکات از آن رو مهم است که کشورهای جهان، می‌دانند که رژیم با هر پوشی، نیات تروریستی‌اش را پیش می‌برد. این محرومیت علاوه بر یک ضربه و بی آبرویی برای رژیم در زمینه اقدامات تروریستی در ماجراجویی ؛ نیز دست آن را به غایت میبنند.

۵. در همین مسیر می بینیم که کشور استرالیا هم به شهروندانش هشدار داده است که به ایران تحت حاکمیت آخوندها نروند چون تهدید گروگان گرفته شدنشان هست.

۶.به این  انزوای بین‌المللی باید تحریم‌های جدید اروپا و همین طور ارائه پیش‌نویس قطعنامه علیه رژیم در شورای حکام انرژی اتمی اشاره کرد که  بیانگر انزوای بیش از پیش خامنه ای است.

در چنین شرایطی است که خامنه ای در داخل رییس جمهور منصوب شده خودش را از دست داده و شاهد جنگی آشکار و پنهان برای تصاحب کرسی ریاست جمهوری بین باندهای رژیم هستیم.

آن انزوای جهانی و این جنگ باندهای قدرت، فرصت را برای مردم و مقاومت ایران فراهم می سازد تا در ضعیف‌ترین تعادل قوای ممکن به رژیم ضربه وارد سازند.

خامنه ای اکنون در ضعیف‌ترین موقعیت خود مجبور است که ریسک یک انتخابات قلابی را بجان بخرد. این انتخابات خامنه ای را سر دو راهی‌های متعددی قرار خواهد داد که مجبور می شود بار دیگر دست به انتخاب بزند.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7