۱۴۰۳ خرداد ۱۵, سه‌شنبه

اسامی و مشخصات ۲۷۰پاسدار قاتل مردم در قم – افشاگری جدید


                                      افشاگری از هویت ۲۷۰ پاسدار قاتل در اعتراضات قم


کانون حقوق بشر ایران لیست اسامی و مشخصات ۲۷۰ تن از پاسداران را که در اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ در استان قم به مردم شلیک کرده‌اند، منتشر کرده است. این لیست شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام پدر، نام یگان و نام استان محل استقرار یگان است. کانون حقوق بشر ایران در آینده لیست اسامی و مشخصات پاسداران قاتل در سایر استان‌ها را نیز منتشر خواهد کرد.

مقدمه:

در جریان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، نیروهای امنیتی و پاسداران در بسیاری از شهرها به سمت مردم شلیک مستقیم کرده و جان صدها نفر را گرفتند. کانون حقوق بشر ایران در راستای رسالت خود برای احقاق حقوق بشر و عدالت، اقدام به جمع‌آوری و انتشار اسامی و مشخصات این جنایتکاران کرده است.

افشای هویت ۲۷۰ پاسدار قاتل در قم:

لیست منتشر شده شامل ۲۷۰ تن از پاسداران است که در استان قم به سمت مردم شلیک کرده‌اند. این افراد در سرکوب خیابانی مردم ایران و فرزندان آزادی‌خواه آنها نقش مستقیم و میدانی داشته‌اند.

درخواست برای همکاری:

کانون حقوق بشر ایران از عموم مردم ایران، افراد و ارگان‌هایی که اطلاعات بیشتری از این افراد دارند، درخواست می‌کند که آن را در اختیار این نهاد قرار دهند تا این جنایتکاران در پیشگاه مردم ایران افشا و معرفی شوند.

نقض حقوق بشر:

شلیک به معترضان توسط نیروهای امنیتی، نقض ابتدایی‌ترین حقوق بشر و جنایتی علیه بشریت است. در میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی و کنوانسیون منع شکنجه و مجازات‌های غیرانسانی، استفاده از گلوله‌های واقعی علیه معترضان غیرمسلح، نقض آشکار حق حیات و حقوق انسانی محسوب می‌شود.

درخواست از جامعه جهانی:

جامعه جهانی باید در قبال این جنایات سکوت نکند و با استفاده از تمام ابزارهای موجود، از جمله تحریم‌ها، خواهان تحقیقات مستقل و بی‌طرفانه و همچنین محاکمه عاملان این جنایات شود.

نکات کلیدی:

این متن بر هویت ۲۷۰ پاسدار قاتل در قم تمرکز دارد.

کانون حقوق بشر ایران در حال جمع‌آوری و انتشار اسامی پاسداران قاتل در سایر استان‌ها نیز است.

شلیک به معترضان نقض حقوق بشر و جنایتی علیه بشریت است.

فرماندهان سپاه باید به خاطر جنایات زیردستان خود محاکمه شوند.

جامعه جهانی باید برای تحقیق و محاکمه عاملان این جنایات اقدام کند.


اسامی و مشخصات ۲۷۰ تن از پاسداران قاتل در قم




🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7