۱۴۰۳ خرداد ۱۷, پنجشنبه

فرانسه، آلمان و انگلستان از تصویب قطعنامه شورای حکام آژانس علیه رژیم ایران حمایت کردند


                           تصویب قطعنامه علیه رژیم ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

پس از تصویب قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه رژیم ایران سایت وزارت‌خارجه انگلستان (۱۶خرداد) در این زمینه نوشت: فرانسه، آلمان و انگلستان (E3) از تصویب قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) درباره ایران استقبال می‌کنند. بیانیه مشترک فرانسه، بریتانیا و آلمان: «ما دولتهای فرانسه، آلمان و بریتانیا از تصویب قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) در بعدازظهر امروز استقبال می‌کنیم.


این قطعنامه پاسخی به امتناع مداوم رژیم ایران از همکاری با حسن‌نیت با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شفاف‌سازی مسائل باقی مانده مربوط به مواد هسته‌یی اعلام‌نشده کشف‌شده در چندین مکان در ایران است.
رژیم ایران طبق توافقنامه پادمانهای معاهده منع گسترش سلاحهای هسته‌یی (ان.پی.تی) از نظر قانونی موظف است با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کند و تمام مواد و فعالیت‌های هسته‌یی را در نظر بگیرد...

با این قطعنامه جدید، شورای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیامی جدید و قوی از حمایت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و تلاش‌های بی‌وقفه مدیرکل آن برای رسیدگی به این موضوع ارسال می‌کند.
در حالی‌که رژیم ایران پایه‌های نظام منع اشاعه [تسلیحات کشتار جمعی]‌را به چالش می‌کشد و اعتبار رژیم پادمان بین‌المللی را تضعیف می‌کند، شورای حکام آژانس بی‌کار نخواهد نشست.
رژیم ایران باید با آژانس همکاری کند و توضیحات فنی معتبری ارائه دهد که پاسخگوی سؤالات آژانس باشد.
این قطعنامه از آژانس حمایت می‌کند تا گفتگوی خود را با رژیم ایران برای شفاف‌سازی همه موضوعات پادمان باقی مانده ادامه دهد، و در عین‌حال زمینه را برای اقدامات بعدی برای پاسخگویی ایران در صورت عدم موفقیت در پیشرفت مشخص فراهم می‌کند... .


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7