۱۴۰۳ خرداد ۲۹, سه‌شنبه

آتش سوزی هولناک در بیمارستان قائم رشت با ۹ کشته - بیماران وحشتزده از بیمارستان فرار کردند!


       آتش سوزی هولناک در بیمارستان قائم رشت با ۹ کشته - بیماران وحشتزده از بیمارستان فرار کردند!

بامداد سه‌شنبه ۲۹خرداد، بیمارستان قائم واقع در شهر رشت دچار آتش‌سوزی شد. بر اثر این آتش‌سوزی ۹تن از هموطنان که در بیمارستان بستری بودند جان باختند و بیش از ۱۲۰تن مصدوم شدند. رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت بدون اشاره به‌علت این آتش‌سوزی گفت که آتش‌سوزی از طبقه زیر زمین آغاز شد. این در حالی است که بنا به اعتراف بسیاری از دست‌اندرکاران شهرداریها در سراسر ایران، بسیاری از ساختمانها هیچگونه ایمنی در مقابل حوادثی از قبیل آتش‌سوزی و زلزله ندارند.

‌انتقال ۱۴۲ بیمار از بیمارستان قائم رشت

‌رئیس سازمان آتش نشانی رشت هم در این باره گفت: در مجموع ۱۴۲ بیمار انتقال یافتند که ۱۱۰ بیمار توسط عوامل اورژانس و هلال احمر به بیمارستان های سطح شهر رشت منتقل شدند. در میان بیماران انتقال یافته، بیماران بدحالی از بزرگسال تا نوزاد در بخش‌های ویژه همچون آی سی یو و سی سی یو بستری بودند.

وی ضمن عملیات مهار آتش سوزی به عملیات جست‌وجو و نجات آتش نشانان اشاره کرد و گفت: تیم های نجات در تمامی طبقات نسبت به تخلیه دود و خروج اضطراری بیماران از تمامی بخش ها اقدام کردند که در مجموع ۱۴۲ بیمار انتقال یافتند که ۱۱۰ بیمار توسط عوامل اورژانس و هلال احمر به بیمارستان های سطح شهر رشت منتقل شدند و ۳۲ تن از بیماران سرپایی تحویل خانواده هایشان شدند.

این مسئول علت آتش سوزی را در دست بررسی دانست و گفت: در میان بیماران انتقال یافته، بیماران بدحالی از بزرگسال تا نوزاد در بخشهای ویژه همچون آی سی یو و سی سی یو بستری بودند که در زمان خروج همه در سلامت بودند و پیگیر وضعیت فعلی شان هستیم.

لازم به یاد آوری است که وقوع فجایع طبیعی یا حوادث در هر کشوری طبیعی است اما دستگاه غارتگر حکومتی در ایران طوری طراحی شده است که بسیاری از این فجایع در ایران ناشی از سودطلبی و خوی غارتگری حاکمان است. بسیاری از این اماکن از حداقل استاندارهای ایمنی برخوردار نیستند.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7