۱۴۰۳ تیر ۷, پنجشنبه

نیوزویک: حملات پهبادی اکراین به پایگاه پهپادهای روسیه که محل استقرار مربیان ونیروهای پاسداران ومزدوران ایران بود


نیوزویک: حملات پهبادی اکراین به  پایگاه پهپادهای روسیه که محل استقرار مربیان ونیروهای پاسداران ومزدوران  ایران بود 

جنگ روسیه علیه اکراین : کی‌یف اعلام کرد: پایگاه پهپادهای روسیه که محل استقرار مربیان ایرانی بود به وسیله اوکراین مورد اصابت قرار گرفت

گزارش شده است که حمله کی‌یف به پایگاهی در روسیه که مربیان پرواز ایرانی در آن مستقر بودند، دست کم سه نفر را کشت و انبوهی از وسایلی را که در سراسر اوکراین ویرانی به بار آورده بود، منهدم کرد.

تهران متحد کلیدی مسکو است و در طول تهاجم همه جانبه روسیه، این کشور به طور گسترده از هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) ساخت ایران مانند شاهد-۱۳۶برای هدف قرار دادن سایت‌های غیرنظامی در سراسر کشور، به ویژه زیرساخت‌های انرژی استفاده کرده است.

جزئیات حمله‌ای که در ۲۱ ژوئن توسط نیروهای دریایی اوکراین با پشتیبانی نیروهای عملیاتی سرویس‌های امنیتی اوکراین (SBU) انجام شد و توانایی روسیه برای استفاده از پهپادها را هدف قرار داد، منتشر شد.

سرویس مطبوعاتی نیروی دریایی اوکراین روز دوشنبه در گزارشی که توسط اوکراین منتشر شد، اعلام کرد: این حمله شامل حملات متعدد به ۷۲مین مرکز آموزشی دفاع هوایی روسیه، در نزدیکی شهر ییسک در منطقه کراسنودار در جنوب غربی روسیه است. مرکزی که برای آموزش نیروها برای استفاده از پهپادها استفاده می شود.

این حمله ۲۰ پهپاد انتحاری شاهد-۱۳۶، ۵۰پهپاد لانست، پهپادهای تهاجمی، ۴۰پهپاد شناسایی زالا (ZALA) و ۱۰پهپاد شناسایی سوپر کام (SuperCam)منهدم شد. تصاویر ماهواره ای در ظاهر پیامدهای این حمله را نشان می دهد.

کانال تلگرامی اسپای دوسیه (Spy Dossier) به معنی پرونده جاسوسی اعلام کرد: این حمله هم به محله های اداری و هم به محل استقرار و زندگی مورد استفاده مربیان ایرانی و پرسنل نظامی روسیه در نزدیکی محل های اداری اصابت کرده است. روزنامه کی‌یف پست گزارش داد که این ضربه به پادگانی برخورد کرد که توسط مربیان پرواز ایرانی مورد استفاده قرار می گرفت...


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7