۱۴۰۳ تیر ۷, پنجشنبه

مدارنت-لبنان : مصاحبه با جواد دبیران، معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت در برلین درباره گردهمایی جهانی ایران آزاد

مدارنت-لبنان :  مصاحبه با جواد دبیران، معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت در برلین  درباره  گردهمایی جهانی ایران آزاد 

مدارنت-لبنان :  مصاحبه با جواد دبیران، درباره  گردهمایی جهانی ایران آزاد در برلین

جواد دبیران، یکی از برگزارکنندگان گردهمایی جهانی ایران آزاد در برلین، خاطرنشان کرد: “ایرانیان مقیم اروپا به همراه فعالان حقوق بشر از کشورهای مختلف در تظاهرات بزرگی که در مرکز برلین برگزار خواهد شد، همبستگی خود را با مبارزات مردم ایران برای آزادی و دموکراسی اعلام خواهند کرد“.

این گردهمایی توسط شورای ملی مقاومت ایران (NCRI) برگزار می شود و انتظار می رود ده ها هزار نفر از اعضای جوامع ایرانی در آن شرکت کنند و نشان دهنده تحریم انتخابات ریاست جمهوری رژیم ایران در 28 ژوئن توسط این جوامع است.

دبیران گفت: ”این تظاهرات را در چارچوب یک سلسله فعالیت‌ها در حمایت از مبارزات مردم ایران علیه رژیم‌های دیکتاتوری حاکم بر کشور برگزار می‌کنیم که از شاه و پدرش شروع می‌شود و به خمینی و خامنه‌ای ختم می‌گردد. ”

هدف سازمان دهندگان(تظاهرات) پشتیبانی از مقاومت ایران به عنوان تنها آلترناتیو دموکراتیک برای رژیم ایران و فراخوان برای استقرار یک جمهوری دموکراتیک آزاد در ایران است.

تظاهرکنندگان شعارهایی مانند ”نه به دیکتاتوری، آری به دموکراسی“و ”آزادی برای ایران“و “آری به مریم رجوی، رئیس جمهور منتخب مقاومت ایران سر خواهند داد. این شعارها بیانگر محکوم کردن ظلم و ستم رژیم ایران و حمایت از مبارزات مردم ایران و کانونهای شورشی می‌باشد و ما می خواهیم یک پیام قوی به جامعه جهانی مبنی بر لزوم حمایت از مبارزات مردم ایران برای آزادی و دموکراسی و محکوم کردن رژیم سرکوبگر تهران ارسال کنیم “...

دبیران تاکید کرد: “وجود تجمعات گسترده در پایتخت های اروپایی نشان می دهد که ایرانیان خارج از کشور از خواسته های مردم ایران برای سرنگونی رژیم ایران حمایت می کنند و این فشارها اعتراضات و قیام داخل ایران را توسعه داده و موجب می‌شود که رژیم بفهمد که سیاست‌های سرکوبگرانه‌اش دیگر در سطح بین‌المللی قابل قبول نیستند“...

وی در پایان گفت: ”تظاهرات برنامه ریزی شده برلین فرصت مهمی برای جلب توجه به وضعیت اسفبار مردم ایران و حمایت از مبارزات آنها برای آزادی و دموکراسی است و امیدواریم این تلاش ها با واکنش قوی جامعه جهانی مواجه شود و گامی به سوی آینده ای بهتر برای مردم ایران باشد“.



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7