۱۴۰۳ خرداد ۲۱, دوشنبه

دست خالی خامنه‌ای بعد از قلع وقمع ورد صلاحیت کاندیداها در انتخابات بی رمق واز پیش شکست خورده

                                            کدام‌یک از این ۶ نفر اصلی خامنه‌ای است و بقیه نخودی؟


لینک به منبع ، کلیپ 

خامنه‌ای بعد از جراحی‌های بزرگ در رژیمش برای بیرون کشیدن رئیسی جلاد از صندوق رای قیمت سنگینی داد. ابتدا از مجلس شروع کرد تا بعد از بقول خودش خالص‌سازی و یک‌دست کردن مجلسش سراغ رئیس جمهور مورد علاقه‌اش برود. برای این‌کار حسن روحانی روباه بنفش را که موی دماغش بود از سر راه برداشت. بعد سراغ برادران لاریجانی رفت و با حذف آن‌ها خیالش از بابت جانشینی خودش بعد از به درک واصل شدنش حل و تضمین کند. خلاصه از طرف هر کسی احساس خطر می‌کرد،‌ همه را حذف کرد تا در مقابل طوفان‌ها و گردبادهای قیام حاکمیت و قدرتش را حفط کند. همه دستگاه سرکوب و اختناقش را بر پایه رئیسی چیده بود. ولی هرگز فکرش را نمی‌کرد که چنین اتفاقی برای ملیجکش بیفتد و دست او را در حنا بگذارد. حالا برای پر کردن مهره سرسپرده خودش دچار مشکل اساسی است و مجبور شده کسانی را که خودش جراحی کرده بود را به صحنه بیاورد.

بالاخره همان‌طور که انتظار میرفت، شورای نگهبان از ۸۰نفر، ۶نفر را تایید صلاحیت کرد. قالیباف، پورمحمدی، زاکانی، قاضی زاده، جلیلی و پزشکیان تایید شدند. دوتا کله‌‌گنده باندهای رژیم یعنی لاریجانی و جهانگیری هم حذف شدند. 

معنی سیاسی تایید صلاحیت این۶نفر چیست؟

از این۶نفر، زاکانی و قاضی‌زاده و پزشکیان که نخودی هستند. می‌ماند قالیباف، پورمحمدی و جلیلی که یکی از آنها نهایتا گزینه خامنه‌ای است. اما این گزینش اثبات می‌کند که هلاکت رئیسی یک ضربه استراتژیک به خامنه‌ای بوده است،‌ چون جایگزینی برای رئیسی ندارد. اگر داشت مجبور نبود پورمحمدی که خودش قبلا رد صلاحیتش کرده بود بیاورد. مجبور نبود جلیلی موجی که چندبار شانسش را امتحان کرده بیاورد. مجبور نبود قالیباف را که رائفی پور با اشاره خودش سکه یک پولش کرده بود بیاورد.

این‌ها نشان می‌دهد که ضربه خیلی جدی بوده و آرزوهای خامنه‌ای برباد رفته است. وگرنه به این‌ها رضایت نمی‌داد.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7