۱۴۰۳ خرداد ۲۱, دوشنبه

نقشه کشی مهندس جنتی برای شرکت پاستور خامنه‌ای


نباید انتظار داشت که در حاکمیت خامنه‌ای انتخابات سالم باشد. مهندس جنتی! نقشه کش خامنه‌ای، نقشه برج و باروی پاستور را برای او در ۸تیر رونمایی خواهد کرد. اما برای مردم تفاوتی نمی‌کند چه کسی پادوی خامنه‌ای در پاستور خواهد شد. شورای نگهبان از هشتاد کاندید شش نفر را از فیلتر یا دستگاه تمایل و خواستگاه ولی فقیه عبور داد. اما این مقدمه است، حاشیه است و اصل متن چیز دیگری است. برای جواب گرفتن آن باید منتظر بود که بعداز هشت تیر همه چیز رو شود و از پادوی عظما در پاستور رونمایی شود. البته برای بازی سیاسی ممکن است مانورهایی داده شود ولی همه چیز تعیین تکلیف شده است. اگر کسی فکر می‌کند که شکافی در انتصاب فرد مورد نظر خامنه‌ای هست، بخیه بر آب می‌زند.

چرا خامنه‌ای دست به ریسک برگزاری انتخابات نمایشی زد

خامنه‌ای در مقابل چالش‌های مختلفی قرار دارد. بدین منظور از مهندس جنتی، سازه ساز امور ولایت برای عبور از این چالش‌ها استفاده می‌کند. البته نهادهای دیگر هم دارد که روی ریل تمایل عظما، قطار نمایش انتخابات را پیش می‌برند. این از موضع قدرت برای ولی فقیه درمانده نیست از موضع ضعف و استیصال است. او تجربه انتخابات نمایشی مجلس دست ساز خود را دارد که مردم ایران یکپارچه تحریم کردند.

با توجه به اینکه جنگ و جدال باندهای حکومتی شعله ور می‌شود ولی فقیه ناچار بود دست به این ریسک بزند. بخصوص که انتخابات نمایشی اسفند ماه سال قبل بشدت ضعیف و با مشارکت بسیار پایین را خامنه‌ای از سرگذراند. خامنه‌ای درحالی دست به این ریسک زد که انبوهی چالش را در مقابل خود دارد و به همین دلیل از مهندس جنتی برای ساخت سازه مورد نظر پاستور استفاده کرد. همچنین نکته‌ای که قابل توجه است انزوای جهانی حکومت آخوندی هم می‌باشد.

اخیرا سه کشور اروپایی بیانیه محکومیت علیه فعالیت‌های هسته‌ای حکومت آخوندها را صادر کردند. احتمال فعال کردن مکانیسم ماشه هم وجود دارد. خامنه‌ای دستاوردی هم در جنگ وخونریزی در غزه نصیب حکومتش نگردید. همه این بحران‌ها و چالش‌ها عرصه را برای ایشان تنگ خواهد کرد.

خلاء قدرت و ضعف و استیصال ولی فقیه

هرچند مهندس جنتی خواسته‌های خامنه‌ای را برآورده کرد اما برای گذاشتن گماشته در پاستور پیچ‌های خطرناکی وجود دارد. رئیسی مجری تمام عیار اوامر و خواسته‌های خامنه‌ای در داخل وخارج کشور بود. با حذف رئیسی از دایره حکومت، خامنه‌ای دچار خلاء قدرت شد به نحوی که تعادل او بطور کلی بهم خورد. تلاش کرد که با لفاظی صورت خود را سرخ نگه دارد. خیلی به نیروهای وارفته و وامانده خود دلداری می‌داد که نگران نباشید. درحالیکه برای خود باوری این موضوع را بیان می‌کرد.

چرا اسب ولایت همچنان درمعرکه طوفان الاقصی شیهه  می‌کشد

خامنه‌ای از این نمد قصد داشت کلاه بزرگ یا عمامه‌ای طویل برای حکومت خود درست کند. حکومت مستاصل او در شرایط حاضر بخصوص بعداز قیام شهریور ۱۴۰۱توان رویارویی با کشور خارجی را ندارد. زمان خمینی هم که نیست که عراق را برای پیشبرد نیات خبیثانه‌اش سوژه کند و آتش جنگ را شعله ور کند. برای خروج از بحران‌ها نیاز به راه اندازی جنگ خونین غزه داشت.

ای کاش در این جنگ مردم بی‌گناه غزه سوژه هدف‌گیری قرار نمی‌گرفتند. خامنه‌ای مردم فلسطین در غزه را دام و طعمه کرد. درحالیکه اگر سیاست اصولی درجریان می‌بود، باید بانی و باعث و سرمار این جنگ افروزی مورد هدف قرار می‌گرفت. خامنه‌ای هنوز مشک غزه را روی سه پایه دجالیت تکان می‌دهد، شاید از خون‌های مردم فلسطین کره‌ای نصیب او شود. اما حقایق نشان می‌دهد که او بطور استراتژیک شکست جدی خورد.

اما همچنان بر دهل طوفان الاقصی می‌کوبد. او می‌گوید که این عملیات «دقیقا مورد نیاز منطقه بود» منظور نیاز حکومت خودش بود که در گرداب بحران‌ها گیر کرده بود. این صحبت‌ها نشان می‌دهد که تماما پشت این جنگ افروزی حکومت خامنه‌ای بوده است. هرچند سیاست مماشات چشم خود را می‌بندد که مبادا مار ولایت آنها را هپنوتیسم و مسحور کند. به همان اندازه که خامنه‌ای در جنایت و خونریزی دست دارد، مماشات هم شریک این جنایات است.

حال با بحران جایگزینی جلاد مرده، ولی فقیه به تکاپو افتاده است و امید او به مهندس جنتی بود و البته او هم نقشه‌اش را کشید و تقدیم عظما کرد.

وظیفه ملی و میهنی مردم ایران در مقابل حکومت

همانطور که مردم ایران در نمایش قبلی انتخابات قلابی و نمایشی در اسفند سال گذشته اثبات کردند، می‌توانند به سهولت نه بزرگ خود را نشان دهند. تحریم انتخابات یک وظیفه ملی و میهنی است. چرا که هر رأی شلیک گلوله برای سینه جوانان میهن است. دادن هر رأی خاک ریختن روی پیکر جوانانی است که توسط حکومت خامنه‌ای به قتل می‌رسند. انتخاب پادوی دیگر برای پاستور حمل تابوت مرگ ایران و زندگی مردم است. شرکت در انتخابات تایید سرکوب زنان آزاده میهن است. شرکت در انتخابات تایید کارتون خوابی، قبر خوابی و لوله خواب و چاله خوابی است.

شرکت در انتخابات کوبیدن حلقه فقر به درب خانه‌های گرسنگان است. هر رأی تایید فروش اعضای بدن است. هر رأی تایید خودکشی جوانان و مردم بخاطر فقر و بیکاری است. پس چه کسی تن به این ذلت خواهد داد؟ هیچ ایرانی با شرف هویت انسانی و آزادگی خود را به یک مشت آخوند دزد و پاسدار جنایتکار نخواهد فروخت. تنها شعار واقعی در مقابل نمایش انتصابات حکومت خامنه ای «رأی من سرنگونی است».


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7