۱۴۰۳ تیر ۱۲, سه‌شنبه

چرا دولت چهاردهم آخوندی آخرین دولت رژیم ولایت فقیه است؟ - از زبان کارگزاران ومهره های همین رژیم


بعد از برگزاری انتخابات نمایشی ۸ تیر اظهار نظرهای مختلفی در مورد نتایج انتخابات و دولت چهاردهم آخوندها صورت گرفته است. صرف نظر از اینکه کدام باند در راند دوم این نمایش برنده از صندوق بیرون کشیده شوند، دولتی که قرار است از در وضعیت کنونی از دل بحران های متعدد حاکمیت بیرون بیاید، دولتی ویژه خواهد بود.

این واقعیت را می توان در اظهار نظرهای باندهای قدرت به خوبی مشاهده کرد.

حسام الدین آشنا مشاور پیشین روحانی و یکی از چهره‌های امنیتی حکومت در مورد اینکه دولت چهاردهم امتداد کدام دولت است نوشت:

«قطعا‌ً هیچ‌ یک از این دو؛ دولت سوم روحانی نیست. دولت سوم خاتمی نیست. دولت سوم احمدی نژاد نیست. دولت دوم رئیسی نیست. مهم این است که مراقب باشیم که یکی از این‌ دو، دولت آخر جمهوری اسلامی ایران و آغازگر یک فروپاشی غیرقابل مهار نباشد.»

آذر منصوری رییس باصطلاح جبهه اصلاحات نیز در جمع ستادهای تبلیغات پزشکیان اظهارات مشابهی داشت. این عضو باند مغلوب که آشکارا وحشتزده به نظر می رسید خطاب به حکومت گفت:


«ما اصلاح طلبان آخرین گروهی هستیم که در این شرایط شکاف بین ملت و حاکمیت، بر آن هستیم با زبان قانون، بدون خشونت و از بستر انتخابات برای این کشور کاری بکنیم.»

به عبارتی آذر منصوری دارد خامنه ای و باندهای قدرت را تهدید می کند که اگر به ما راضی نشوید، زبانی که مردم با شما سخن خواهند گفت زبان قهر و خشونت خواهد بود.

آذر منصوری در جمع بندی وضعیت کنونی حکومت آخوندها گفت: اصلاح طلبان می‌دانند که ایران در چه ورطه خطرناکی قرار دارد…. ما چند قدم فاصله داریم تا ایران عزیز ما را نجات بدهیم….»

دولت چهاردهم و شکاف دولت و ملت

وی نتیجه رسمی انتخابات اعلام شده از طرف حکومت را که در آن باند اصلاحاتی‌ها اول شدند را علامت شکاف بین حکومت و ملت توصیف کرد و آن را خطرناک نامید…

این عضو جبهه مشارکت با اشاره به سخنان بازرگان درسال ۴۲ خطاب به شاه که گفته بود ما آخرین گروهی هستیم که با زبان قانون با شما سخن می گوییم، تلاش کرد خود و جریان خود را بخشی از اپوزیسیون جا بزند که همانند بازرگان دارد آخرین اتمام حجت را با شاه میکند.

منصوری گفت: حاکمیت باید بداند که در این کشور و با این میزان شکاف بین حاکمیت و ملت ما اصلاح طلبان آخرین گروهی هستیم که با زبان قانون، مدنی، خشونت پرهیزی و مسالمت آمیز می‌خواهیم از بستر انتخابات برای این کشور کاری بکنیم.»

آذر منصوری تلاش کرد خود و جریانش را آخرین فرصت برای خامنه ای معرفی کند و گفت: «این برای حکمرانی یک فرصت است…. ما باید بحران حکمرانی را برای مردم توضیح بدهیم!»

از حاشیه های سخنان این دو مقام سیاسی و امنیتی وابسته به حکومت که بگذریم و اگر نخواهیم از وجه تهدیدی که رو به خامنه ای نهفته است حرف بزنیم، چند واقعیت ساده در این سخنان دیده می شود:

بحران سرنگونی حادتر از همیشه

۱.بحران سرنگونی برای حاکمیت ولایت فقیه بسیار حادتر و نزدیکتر از آن چیزی است که در وهله اول تصور می شود. حسام الدین آشنا آن را با اسم مستعار«آخرین دولت» و آذر منصوری با اسم «بحران حکمرانی» نام می برد.

۲.باند اصلاحاتی تلاش دارند با برجسته کردن بحران مشروعیت و فاصله بین حکومت و ملت، خود را منجی حکومت برای پر کردن این شکاف جا بزنند. دروغی که به صورت آشکار مردم ایران با تحریم انتخابات آن را رد کردند.

۳.فردی که در نمایش انتخابات ۱۵ تیرماه از صندوق بیرون کشیده می شود برآیند تعادل قوای بین باند خامنه ای و باند مغلوب اصلاحات است. این فرد نماینده مردم ایران نیست. چون به صورت آشکار مردم ایران با تحریم گسترده این نمایش دو مرحله ای! رای خود را که سرنگونی تمامیت این دیکتاتوری است اعلام کردند.

۴.بنابراین باید به حسام الدین آشنا و آن دبیرکل هراسان گفت: حق دارید بترسید. و باید هم بترسید. ناقوس مرگ شمایان دیر وقتی است بصدا در آمده است. نه، شما آخرین صدای مسالمت آمیز ملت نیستید. آخرین صدای مسالمت آمیز مردم ایران از ۳۰خرداد ۶۰ با رگبار پاسداران شما در هم شکست. این صدا دیر وقتی است که به صورت قهر و آرمان سرنگونی در قیام و خیزش مردم ایران متجلی است. بله ولی شما آخرین فرصت نکبت‌بار برای بقای حکومت ولایت فقیه هستید که توسط مردم جارو خواهید شد.



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7