۱۴۰۳ خرداد ۱۶, چهارشنبه

بازیگران وزارتی با عناوین کارشناس و شاکی در دادگاه قضاییه جلادان - برنامه پرونده



استبداد دینی حاکم که در ۴ دهه گذشته در قتل عام و کشتار و جنایتکاری علیه مجاهدین از چیزی فروگذار نکرده است و قضات ضد شرع و جنایتکار قضاییه این رژیم از سال ۶۰ بر اعدام همه مجاهدین بدون دادگاه و وکیل و قانون حکم داده اند.دژخیم هاشمی نژاد رئیس بنیاد موسوم به هابیلیان در همین مورد میگوید :«برای عده زیادی سوال ایجاد شده که چرا الان و بعد از بیش از ۴۰ سال این دادگاه تشکیل شده است؟ در پاسخ باید بگوییم تا الان هر کاری که کشور می‌توانست در مقابله با این تروریست ها انجام دهد خودش انجام می‌داد و کار به شرایط بیرونی و شرایط استقرار گروهک ها در کشورهای دیگر نداشت. الان شرایط مقداری متفاوت شده و ما از سال های گذشته از مسئولان کشورمان می‌خواستیم که برای مقابله با منافقین اقدامات حقوقی هم انجام بدهند.»

 لینک کلیپ برنامه 

 اکنون در یک نمایش مسخره و نفرت انگیز به برپایی دادگاه علنی برای محاکمه غیابی ۱۰۴تن از مجاهدین پرداختند تا ضمن سفید سازی جنایت های گذشته خودشان چنین وانمود کنند که با مراعات همه موازین حقوقی با مجاهدین برخورد میکنند.

روشن است که این ادعا از جانب رژیمی که فقط در ماه جاری که هنوز به پایان نرسیده است حداقل ۹۴نفر را اعدام کرده است و در صدر کشورهای اعدامی قرار دارد بیش از پیش انزجار و نفرت جامعه  و نسل جوان بر می انگیزد که در این حاکمیت شیطانی هیچ چیز جز دروغ و فریب نیست.

از جمله فریبکاری های این رژیم در دادگاه قضاییه جلادان  که مبین دست خالی رژیم و با اعتباری ادعاهای آن است حضور یک مشت مزدور و ماموران اطلاعاتی تحت عنوان کارشناس و شاکی است.

در جلسه یازدهم مأمور وزارت اطلاعات، علی اکرامی به صحنه آمد. علی اکرامی از مأموران فعال وزارت اطلاعات در خوزستان است.

اکرامی هم اکنون با شرکت در نمایش های توبه و ندامت و دوره‌گردی در شهرهای خوزستان و دیگر استانها با تحت‌فشار قراردادن خانواده‌های اعضای مجاهدین تلاش می‌کند آنها را به شکایت‌نویسی به مقامات آلبانیایی و یا مجامع بین‌المللی علیه مجاهدین وادار کند.

از جمله ماموریت های مزدور علی اکرامی، شرکت در سیرک وزارت اطلاعات در بیرون اشرف در عراق بود.

و از دیگر وظایفش شرکت در مستند جعلی و شرکت در تلویزیون عرب زبان آخوندها به اسم العالم  است. دولت دست نشانده عراق با استناد به مزخرفات مامورانی چون اکرامی و خدابنده اشرف را محل آموزش و اعزام تروریست ها جلوه داده و از جنایات دولت مالکی در کشتار مجاهدین در اشرف تقدیر میکردند.

به این ترتیب رژیم یک مامور خود فروخته را یکروز برای عربده کشی و شکنجه روانی به سیرک وزارت اطلاعات در جلوی درب اشرف میبره ، یکروز همین مهره رو برای تکرار اراجیف وزارت اطلاعات علیه مجاهدین در شهرهای مختلف میگردانند، یکروز هم مورد استعمال مشاور امنیت دولت دست پرورده رژیم در عراق موفق الربیعی برای زمینه سازی کشتار و تقدیر از جنایت های مالکی علیه مجاهدین قرار میگیره و یکروز هم در شوهای تلویزیونی رژیم با خفت و خواری درجه حماقت میگیرد تا مطلقا جایی برای ادعای شرافت نداشته باشد و دستمزد خیانتش را با پرتاب لقمه نانی از جانب وزارت بدنام اطلاعات دریافت کند . 

****

مزدور دیگری به نام صفاءالدین تبرائیان در دو جلسه اخیر این نمایش تحت عنوان پژوهشگر تاریخ ظاهر شده است.

مزدور تبرائیان در یکی از جلساتی که به همراه مزدور ابراهیم خدابنده برگزار کرده‌اند،فاش می‌کند که می‌گوید: «اجداد بنده از لبنان هستند که به دعوت دربار صفویه به ایران آمدند. بنده دکترای شرق شناسی از بیروت دارم»

او به سفارش وزارت اطلاعات کتابی تحت عنوان «خوابگردها» نوشته‌است. در مراسمی‌که برای رونمایی از این کتاب برگزار شده، آخوند حیدر مصلحی، وزیر پیشین اطلاعات آخوندها، روح‌الله حسینیان، رئیس مرکز اسناد رژیم و مزدور ابراهیم خدابنده حضور دارند.

رژیم به اذعان خودش در ۴ دهه گذشته هیچوقت برای مجاهدین محاکمه تشکیل نداده است. این اعتراف آشکاری است که تمام اعدام ها و قتل عام های رژیم در مورد مجاهدین بدون محاکمه و بدون دادگاه بوده است. پس همه هیاهو و تبلیغاتی که رژیم پیرامون دادگاه علنی علیه مجاهدین در رسانه های خودش براه انداخته است و بازیگران اطلاعاتی را که به صحنه این نمایش تحت عنوان کارشناس و شاکی وارد کرده است فقط برای پیشبرد اهداف سیاسی و تبلیغاتی و تروریستی است.     



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7