۱۴۰۳ مهر ۷, شنبه

حضرموت یمن : تظاهرات ایرانیان در برابر سازمان ملل، نمادی از مقاومت گسترده جایگزین دموکراتیک علیه رژیم ایران


 حضرموت یمن : تظاهرات ایرانیان در برابر سازمان ملل، نمادی از مقاومت گسترده  جایگزین دموکراتیک علیه رژیم ایران 

روز سه‌شنبه ۲۴ سپتامبر، ایرانیان آزاده در تظاهرات گسترده و پرشور خود در مقابل مقر سازمان ملل در نیویورک، نمادی از مقاومت فراگیر و جایگزین دموکراتیک علیه رژیم حاکم بر ایران را به نمایش گذاشتند. در پیامی به این تظاهرات، مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، گفت: "تجمع شما امروز ... این سؤال را با سازمان ملل و کشورهای عضو آن و به ویژه قدرت‌های غربی، مطرح میکند:

رئیس جمهور رژیم اعدام و قتل‌عام در سازمان ملل چه می‌کند؟

مگر سازمان ملل بر طبق منشور خود بر اساس ”ایمان به ‌حقوق اساسی بشر و حیثیت و ارزش شخصیت انسانی“ تشکیل نشده است، پس نماینده رژیمی که به‌ گفته گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد ایران مرتکب نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت شده، در سازمان ملل چه می‌کند؟...

تظاهرات عظیم و بی سابقه ایرانیان که همزمان با نشست مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شد... نشان داد که رژیم ملایان با خشم و نفرت گسترده مردم ایران مواجه است و یک مقاومت گسترده و جایگزین دموکراتیک در برابر آن قرار دارد.

آسوشیتد پرس و رویترز گزارش دادند که در روزی که رئیس‌جمهور رژیم ایران قصد داشت در مجمع عمومی سخنرانی کند، تظاهراتی اعتراضی علیه این رژیم در خارج از مقر سازمان ملل برگزار گردید.

”ای‌بی‌سی نیوز“ نیز گزارش داد که هزاران ایرانی مقیم آمریکا در این تظاهرات شرکت کرده و خواستار عدالت برای قربانیان رژیم ایران شدند. این تظاهرات یک بلوک کامل خیابان ۴۷ را پوشش داد و تصاویر افرادی که به گفته معترضان برای آزادی جان باخته‌اند، در این تجمع به نمایش گذاشته شد. شخصیت‌های سیاسی و فعالان حقوق بشر نیزاعدام حدود ۲۰۰ نفر که از زمان به قدرت رسیدن رئیس‌جمهور فعلی انجام شده را محکوم کردند... سناتور تدکروز... و مارک گینزبرگ سفیر سابق آمریکان در مغرب... آلن درشوویتز استادی افتخاری دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد...سخنرانی کردند.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو‍