۱۴۰۳ مهر ۷, شنبه

چرا کشته شدن حسن نصرالله یک ضربه استراتژیک به خامنه ای است؟


سرانجام بعد از چندین ساعت ابهام و سکوت گروه حزب الله پذیرفت که رهبرش حسن نصرالله در جریان بمباران دیشب اسراییل کشته شده است.کارشناس شبکه سه رژیم با وحشتزدگی اعلام کرد: اگر پاسخ با قدرت ندهیم اسراییل جنگ را به تهران می‌کشد. آمریکا به هیچ‌وجه وارد جنگ نخواهد شد و تمایل و توان این کار را ندارد. این از اسناد و اظهارات مقامات آمریکایی کاملا مشخص است. اگر داشتند دقیقه‌ای درنگ نمی‌کردند.

این تصور که آمریکا ممکن است ورود کند با اسراییل می خواهد دامنه جنگ را بین آمریکا و ایران گسترش دهد کاملا اشتباه است. ما باید بزنیم و ضربه سنگین وارد کنیم. اتفاقا اگر می‌خواهیم جنگ گسترده نشود و به ایران کشیده نشود باید محکم پاسخ بدهیم.روزنامه انگلیسی تایمز: حذف نصرالله، رهبر حزب الله، آغاز پایان نفوذ ایران در خاورمیانه است.

پیام مسعود رجوی بعد از کشته شدن حسن نصرالله

اما مهمترین موضع گیری بعد از کشته شدن حسن نصرالله پیام آقای مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران است. مسعود رجوی در پیامش تصریح کرد:«حسن نصرالله ثابت کرد خامنه‌ای کلان بازنده استراتژیک تروریسم و جنگ‌افروزی است

ضربه کیفی و کمرشکن به خامنه‌ای و رژیم ولایت.

سرنوشت حسن نصرالله ثابت کرد خامنه‌ای کلان بازنده استراتژیک تروریسم و جنگ‌افروزی است.

از روز اول گفته بودیم این جنگی است که دامن رژیم را هم خواهد گرفت.

باید سر مار را هدف قرار داد و از خامنه‌ای قیمت گرفت.

گفته بودیم و تکرار می‌کنیم که در موضوع فلسطین باید از رئیس محمود عباس ریاست دولت فلسطین و سازمان الفتح و خواست‌های برحق آنها در مورد مردم فلسطین حمایت کامل و جامع به‌عمل آورد.

اما مهمتر از هر چیز آماده‌باش شورشگران برای آتش و قیام و سرنگونی نظام  به‌دست مردم و مقاومت ایران است. رژیم در سراشیب سرنگونی است.»

اشاره مسعود رجوی به پیام ۱۰ آبان ۱۴۰۲ خود ایشان  است که در آن پیام هم تصریح کرده بود که :

«خامنه‌ای با رضایت و استقبال از سیل خون در غزه با عمامه‌اش گردو می‌شکند و آشکارا اعلام می‌کند «میدان، میدان غزه و اسراییل نیست میدان حق و باطل است»

این به‌وضوح همان الگوی «جبهه‌های حق علیه باطل» در ادامهٔ جنگ ۸ساله با عراق است.

ثابت شد مسأله فلسطین که خامنه‌ای بر سر نیزه کرده، بهانه و حفظ نظام از خطر قیام نشانه است.این جمعبندی و برآمد قیامهای ۹۶ و ۹۸ و ۱۴۰۱ در دستگاه ولایت است.

اکنون همگان «سر مار» جنگ‌افروزی و صدور ارتجاع و تروریسم را به عیان می‌بینند

پرده را هم کنار زده و از موضع «ولی‌امر مسلمین جهان» فتوای «بسیج دنیای اسلام» صادر می‌کند.

اما در همه حال چشم دیدن پیشتازان تاریخی در فتح و سازمان آزادیبخش فلسطین و محمود عباس را ندارد

خامنه‌ای خود بزرگ‌ترین دشمن انسانیت و اسلام و ایران و خلق‌های عرب به‌ویژه مردم فلسطین است. تکرار می‌کنیم که برای صلح و آزادی در منطقه باید «سر مار» هدف‌گیری و به سنگ کوبیده شود.»


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو‍