۱۴۰۳ مهر ۷, شنبه

سوت زدن‌های ترس و وحشت یک سرتیپ پاسدار در تلویزیون حکومتی افق



سرتیپ پاسداری بنام محمد جعفر اسدی رئیس بارزسی قرارگاه مرکزی خاتم است. این قرارگاه مرکز مدیریت دزدی و غارت سپاه پاسداران است. او در گفت‌وگویی با تلویزیون حکومتی افق در تاریخ سوم مهرماه ۱۴۰۳ترس و وحشت خود را از قیام مردم ایران در شهریور ۱۴۰۱آشکار می‌کند. سرتیپ پاسدار ترسیده می‌گوید: «در [قیام مردم] سال ۱۴۰۱ تعداد شهدای نیروی انتظامی ما تعداد شهدای بسیجی و پاسدار ما اینارو ببینید…».

اعتراف به ترس و وحشت و فرار مزدوران

این سرتیپ پاسدار در ادامه می‌گوید: «تو هم کشور خود ما همه دست به دست هم دادند در سال هزار و چهار صد و یک که آقا دیگر تمام شد بله این حکومت تمامه و خیلی‌ها هم امیدوار شدن بعضی هام گذاشتن رفتن اون‌ور[فرار کردند]…».

این سرتیپ پاسدار در آستانه قیام برای دروغ و دغل و شیادی و فریبکاری وارد صحنه شده است. او به احتمال زیاد فکر می‌کند که مردم ایران در قیام ۱۴۰۱چشمانشان نابینا بود و چیزی ندیدند و اینکه چه جنایاتی اتفاق افتاد. در حالی که خودش را به نادانی و کوچه علی چپ می‌زند می‌گوید: «نه سلاحی نه کشتارجمعی اینا ، از این اتفاقات که نیفتاد که بگیم آقا مثل بعضی از کشورها مثلاً تو که میدانی همه رو به رگبار ببندن و بعداً بیان آتش‌نشانی بشوره و تمیز بکنه و قضیه رو تموم کنند نه ببینید تعداد شهدای نیروی انتظامی ما تعداد شهدای بسیجی و پاسدار ما اینارو ببینید با تلفات طرف مقابل چه جوری اونا بیشتر از ما تلفات گرفتند یا ما از اونا تلفات گرفتیم».

جنگ ضد میهنی و نتیجه آن چه شد؟

این سرتیپ پاسدار در ادامه از جنگ ضد میهنی و افاضات خمینی مثال و نمونه می‌آورد.  این مثال‌ها بیانگر این است که هنوز ویروس جنگ و نابودی و خونریزی وکشتار که از خمینی به مزدورانش سرایت کرده عمل می‌کند.

او می‌گوید: «ما انقلابمان را به جهان صادر کردیم! در جنگ ما در جنگ فهمیدیم که با از روی پای خودمان بایستیم ما در جنگ فهمیدیم دوست و دشمن ما کیست اصلا فرمایشات حضرت امام را باید ببینیم، که خیلی‌ها وقتی می‌گن جنگ یعنی خونریزی یعنی بدبختی یعنی دربه‌دری، نه امام فقط جنگ برای ما نعمت بود خوب این نعمت الان طلیعه‌اش را شما دارید می‌بینید در طوفان الاقصی…».

واقعیت تاریخ را نمی‌شود با شیادی تحریف کرد

جنگ ضد میهنی هشت ساله ایران و عراق هیچ دستاوردی برای مردم ایران نداشت. تنها دو میلیون کشته و معلول برای مردم ایران محصول آن بود. علاوه بر آن آتش جنگ دامن شش استان کشور را گرفت و ششصد روستا از بین رفتند. این ارمغان این جنگ شومی بود که تنها و تنها خمینی خواهان آن بود.

درنهایت وقتی خمینی خطر را از جانب مقاومت که علیه جنگ ضد میهنی پیام صلح را ترویج می‌داد مشاهده کرد، در یک چرخش از تمام حرف‌های گذشته خود به غلط کردم افتاد و به قول خودش جام زهر را سرکشید. این شکست به حدی برای خمینی سنگین بود که به گفته گرگ زاده‌اش احمد بعد از آتش بس خمینی ساعت‌ها می‌گریست و بر سر می‌کوبید و آخرش هم دق کرد و مْرد.

حال به این سرتیپ پاسدار باید گفت، واقعیت تاریخ را نمی‌توان تحریف کرد. هنوز خاطره کودک سربازانی که به قول خود عوامل حکومتی ۴۵هزار دانش آموز در تنور جنگ طلبی ضد میهنی خمینی سوختند فراموش نشده است. فتوای اعزام کودک سربازان را هم شخص خمینی داده بود که حتی بدون اجازه والدین می‌توانند به جبهه بروند. این در ردیف بدترین جنایت‌های خمینی علیه مردم ایران بود که تاریخ ایران هرگز فراموش نخواهد کرد.

جامعه جهانی خواب نیست

این سرتیپ پاسدار فکر می‌کند که جامعه جهانی خواب است ولی خودش را به خواب زده تا حقایق پنهان بماند. او در مورد قیام ۱۴۰۱با شیادی و مکر آخوندی می‌گوید: «یه خانمی توی ایران جلوی دوربین افتاد بعد بردن بیمارستان از دنیا رفت ببینید چه کردند با این مملکت…».

اما واقعیت تراوشات ذهن بیمار این سرتیپ پاسدار نیست. واقعیت این است که گشت سرکوب‌گر موسوم به ارشاد که برای سرکوب زنان آزاده میهن تشکیل شده بود مهسا امینی را دستگیر کرد و بر اثر ضرب و شتم او که مقاومت می‌کرد آسیب مغزی دید و در بیمارستان به شهادت رسید.

این باعث جاری شدن سیلاب خشم مردم ایران شد. خشمی که نزدیک به شش ماه شعله کشید و سرکوبگران حکومتی به فرمان خامنه‌ای نزدیک  به ۸۰۰فرزند ایران زمین را کشتار کردند و ده ها هزار شورشی دیگر را دستگیر کردند و به زیر شکنجه بردند. جهان به این جنایت اعتراض کرد. سازمان ملل کمیته حقیقت یاب تشکیل داد. در نهایت حقیقت آشکار شد که در جریان قیام حکومت خامنه‌ای دست به چه جنایت فجیعی بر علیه مردم زده است. حال به این سرتیب پاسدار در آستانه قیام باید گفت مردم ایران تا گسستن بند از بند حکومت کوتاه نخواهند آمد.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو‍