۱۴۰۳ مهر ۶, جمعه

نامه ۳۶ سناتور ونماینده گنگره به جو بایدن، درباره مماشات با رژیم آخوندی : شما یک استراتژی ضعیف، ساده لوحانه و خوابیده را برای رسیدگی به بدترین دولت حامی ترور در جهان دنبال کرده اید.



نامه ۳۶ سناتور ونماینده گنگره  به جو بایدن، درباره مماشات با رژیم آخوندی :  شما یک استراتژی ضعیف، ساده لوحانه و خوابیده را برای رسیدگی به بدترین دولت حامی ترور در جهان دنبال کرده اید.

سایت الیس استیفانیک نماینده گنگره:‌تسلیحات اتمی ایران - نامه به جو بایدن

رئیس جمهور محترم بایدن،

ما این نامه را در مورد شکست شما در جلوگیری از عجله ایران به سمت شکست هسته ای می نویسیم. در ماه ژوئیه، وزیر بلینکن تأیید کرد که ایران "احتمالاً یک یا دو هفته" تا داشتن مواد هسته ای کافی برای ساخت بمب فاصله دارد. این فاجعه ژئوپلیتیک و بحران امنیت ملی مستقیماً ناشی از سیاست مماشات دولت شماست.

از همان ابتدا، شما یک استراتژی ضعیف، ساده لوحانه و خوابیده را برای رسیدگی به بدترین دولت حامی ترور در جهان دنبال کرده اید. دولت شما تحریم‌هایی را که به ایران اجازه می‌داد بیش از 100 میلیارد دلار از فروش نفت به دست آورد را نادیده گرفت، تحریم‌های فوری دولت ترامپ در سازمان ملل را لغو کرد و از توهین آیت‌الله‌ها در آژانس دفاع کرد. شما رابرت مالی را به عنوان فرستاده به ایران منصوب کردید و گروهی از هواداران ایران مانند آریان طباطبایی را در وزارت دفاع به کار گرفتید.

دولت شما به شبه‌نظامیان تحت حمایت ایران اجازه داد تا بیش از 180 بار به نیروهای ما حمله کنند در حالی که تنها 11 بار پاسخ دادند که هر گونه ترس از قدرت آمریکا را کاهش داد. شما با حذف حوثی‌ها از فهرست سازمان‌های تروریستی و بازگرداندن کمک‌های مالی به تشکیلات خودگردان فلسطین و همدستان حماس در آنروا، نمایندگان ایران را تقویت کردید. این نیروهای نیابتی سپس به اسرائیل حمله کردند و آن را محاصره کردند - و شما اقدام به تحمیل یک هفته تحریم تسلیحاتی جزئی بر اسرائیل کردید و دشمن اصلی ایران که قادر به نابودی برنامه هسته‌ای آن بود را، تضعیف کردید.

هر اقدام مماشات، ایران را که تا مرز شکست هسته ای پیش رفته است، تقویت و جسور می کرد. زمانی که پرزیدنت ترامپ قدرت را ترک کرد، بیش از سه ماه طول می کشید تا ایران غنی سازی اورانیوم کافی برای یک سلاح هسته ای داشته باشد. تحت نظارت شما، ایران ممکن است زمان شکست خود را بیش از 90 درصد کاهش داده و ذخایر اورانیوم غنی شده خود را به اندازه کافی برای ساخت زرادخانه هسته ای با بیش از 12 سلاح در آن زمان افزایش داده باشد.

ایران چندین دهه است که یک حکومت وحشت علیه آمریکا و متحدان ما به راه انداخته است. اما اگر ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد، فقط می‌توان تصور کرد که آیت‌الله‌ها چقدر جرات می‌کنند تا مرگ و وحشت بیشتری را در سراسر جهان، به‌ویژه در خاورمیانه گسترش دهند. اگر این اتفاق بیفتد، تاریخ شما و دولت شما را بسیار سخت قضاوت خواهد کرد - آنطور که باید.

با تشکر از توجه شما به این مهم. با احترام

امضا کنندگان:

سناتور تام کاتن – عضو کنگره الیس استفانیک – سناتور تد باد – سناتور کوین کریمر – سناتور کتی بوید بریت – سناتور ریک اسکات – سناتور دب فیشر – سناتور راجر مارشال – سناتور پیت ریکتس – سناتور مارکو روبیو – سناتور تد کروز – سناتور سینتیا لومیس – سناتور جونی ارنست – سناتور بیل هگرتی – سناتور جان کورنیل – سناتور جان باراسسو – سناتور لیندزی گراهام – سناتور مایک براون – سناتور جان تون – عضو کنگره جیم بنکس – عضو کنگره کریس اسمیت – عضو کنگره جان روثرفورد – عضو کنگره دن کرنشاو – عضو کنگره گرگ اف. مورای – عضو کنگره بن کلین – عضو کنگره برندون ویلیامز – عضو کنگره رودی یاکوم – عضو کنگره اسکات فرنکلین – عضو کنگره اشلی هینسون – عضو کنگره مارک آلفورد – عضو کنگره نیک لانگوورثی – عضو کنگره پت فالن – عضو کنگره لنس گوردون– عضو کنگره برد فینستد – عضو کنگره جان سیسکومانی – عضو کنگره ان واگنر – عضو کنگره رندی فینسترا – عضو کنگره رالف نورمن – عضو کنگره رالف نورمن


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو‍